Au Pair i San Francisco, CA 2014 - 2015

People may die, but dreams don't.

Lördagen

Publicerad 2015-05-23 10:43:46 i Allmänt,

Vi sov ut lite längre och när vi vaknade och var klara så åkte vi ut lite på stan och visade Jennifer och Stefanie vegas eftersom det var deras första gång och jag och Ash är rutinerade nu, haha. Tredje gången för mig och fjärde för Ash. Vid 18 tiden kom vi till festivalen, och satt bara på gräset och chillade hela kvällen. Höjdpunkten var Bruno Mars som avslutade. ÄNTLIGEN fick jag se min lilla Bruno och det var värt all jävla väntan. 



















Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2015-05-24 16:52:25

Du är så snygg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Stockholmstjej född 1991 som bor i Kalifornien och jobbar som au pair åt en liten kille i en halvsvensk familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela