Au Pair i San Francisco, CA 2014 - 2015

People may die, but dreams don't.

Dieten går bra

Publicerad 2015-05-10 06:23:04 i Allmänt,

Den här helgen har gått i matkomans tecken. Familjen åkte bort fredag eftermiddag så jag har låst in mig själv och bara njutit till 100% av mitt eget sällskap. Så sjukt skönt. Har bara legat i sängen och kollat på serier och film hela lördagen och samma på fredag kvällen. Har inte orkat träffa någon. Har bara velat ligga och slappa och svulla med massa gott, så det har jag gjort. Just nu är klockan nästan 21,30 och jag dricker ett glas vin och lagar middag. Har ätit brownies hela dagen så blev lite hungrig nu och tänkte att jag borde få i mig något som inte till 99% innehåller socker, hehe.. Imorgon står kl på 06,45 och jag ska åka ner till Stinalina i San Jose och shoppa på outlet och hänga vid poolen. Skulle egentligen åkt ner ikväll men var alldeles för trött efter att ha legat i sängen hela dagen. 









Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-05-10 20:33:37

Mumsigt :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-19 12:44:23

Det där ser ju gott ut ;-) ;-) puss mami <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Stockholmstjej född 1991 som bor i Kalifornien och jobbar som au pair åt en liten kille i en halvsvensk familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela