Au Pair i San Francisco, CA 2014 - 2015

People may die, but dreams don't.

Dag 353

Publicerad 2015-05-28 18:57:40 i Allmänt,

Torsdag idag och snart dags för pluttens nap, så 1,5 jobbdag kvar på denna vecka. Jobbar söndag kväll eftersom jag var ledig måndag men räknar typ inte ens den dagen. Vi äter middag och sen ska han sova typ. Gillar att jobba kväll, kanske för att jag så sällan gör det.. 

Igår kväll var jag på Zumban och fick kriga mig igenom passet för jag var så jävla seg och sliten efter allt resande och typ ingen ordentlig sömn på länge. När jag kom hem pratade jag med Lauren och nu har vi bokat våra biljetter till Thailand nästa år!! Wihooo. Så taggad. Hon landar en timme efter mig också så kunde typ inte bli bättre. Ska bli mindre kul att sitta på ett plan i 11 timmar, haha. Kommer bli 7 roliga månader av att spara pengar, woooo.. Och snart är jag hemma i älskade Sverige. 18 dagar kvar, SIIIICKKK!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Stockholmstjej född 1991 som bor i Kalifornien och jobbar som au pair åt en liten kille i en halvsvensk familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela