Au Pair i San Francisco, CA 2014 - 2015

People may die, but dreams don't.

Dag 338

Publicerad 2015-05-13 19:15:04 i Allmänt,

Igår, tisdag mötte vi Camilla och Oliver och hade en playdate i ca 2 timmar. Efter det när jag slutade gick jag, Erin och Alex ut och åt thaimat. Det var mysigt. Imorse (onsdag) började jag kl 6 för Erin skulle åka ner till San Jose. Alex sov dock till 7,15 så det var skönt. 

Pratade med Jennifer på morgonen när hon satt på Arlanda och väntade på att få boarda planet och nu är hon på väg hit!!! Ska bli såååå kul!! Känns lite overkligt eftersom vi bokade för nästan 5 månader sen och om 8 timmar är hon liksom här i San Francisco. 

Har städat och tvättat hela morgonen medan Alex har lekt. Nu ska han strax sova middag. När han vaknar kommer Ash över på lunch och sen blir det till att duscha mig och bada lillen samt packa inför helgen och sen är det dags att åka mot flygplatsen och hämta upp pinglan. Hej så länge!! 







Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-19 12:38:21

Vilka söta bilder på er och barnen <3 Så kul att Jennifer kommer till dig <3/love mami

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Stockholmstjej född 1991 som bor i Kalifornien och jobbar som au pair åt en liten kille i en halvsvensk familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela