Au Pair i San Francisco, CA 2014 - 2015

People may die, but dreams don't.

Helgen

Publicerad 2015-06-01 03:38:33 i Allmänt,

Hade en jättebra lördag igår med mina tjejer. När Ash och jag vaknade gjorde vi frukost och sen mötte vi upp Emelie och Stefanie. Vi åkte till ett utsiktsställen på andra sidan Golden gate bron och sen käkade vi lunch och drack vin i Sausalito på ett jättemysigt italienskt ställe. Sedan åkte Ash och jag hem till mig, kollade på film och sen började vi och värdfamiljen fixa med middagen. Vid 7 kom tjejerna över till mig och vi spenderade hela kvällen med att äta fajitas, dricka margaritas, vin samt spela spel. Hur lyckad kväll som helst och ett riktigt bra avslut på mitt år eftersom det är sista helgen vi alla skulle vara samlade för nästa helg som är min sista är Steffi och Betty inte här. 

Ash sov här inatt igen och vi vaknade typ vid 12, så då duschade vi och käkade rester framför en film, sen åkte hon hem för hon skulle jobba så jag tog en nap, haha. Och nu har jag jobbat i ca en timme. Blir en lugn kväll med min favoritkille och när han somnat blir det till att smida Asien planer med Lauren :) 






Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-04 00:30:38

Så mysigt ni har haft det ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Stockholmstjej född 1991 som bor i Kalifornien och jobbar som au pair åt en liten kille i en halvsvensk familj.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela